Mauricio.reismee.nl

Rondreis Zuid-Europa - Woensdag 28 juli 2010 - Dag 11 - Back to/in Holland...

Vandaag weer teruggekeerd naar Nederland. Nadat ik van 11:00 tot 13:00/13:30 nog heb rondgelopen rond mijn hostel, stap ik in de metro en reis terug naar het vliegveld. Om 14:00 check ik mijn tas in en loop nog even rond op het vliegveld en stap om 16:00 in het vliegtuig terug naar Nederland. Om 16:30 gaan we uiteindelijk de lucht in en om 19:00 landde ik op Schiphol en rond 19:45 zat ik bij m'n ouders in de auto op weg naar huis. Het einde van m'n rondreis wat meer een drietal stedentrips is geworden, maar het was wel HEERLIJK! Hoop dat jullie het leuk vonden om mijn verhalen te lezen... In m'n hoofd ben ik alweer bezig met een volgende trip! Wat zal het worden... Thailand, Australië&Nieuw Zeeland, The States... Don't know yet... Zodra ik het weet, laat ik het weten! ;-) Bye Bye!!

Reacties

Reacties

Heleen

The States!!!!

Wat jammer dat het afgelopen is... Niet alleen voor jou, maar ook voor mij. Wat moet ik nu doen in mijn lunchpauze... :)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!